jadu


Så nu äntligen tycker nog många så har ja också skaffat mig en egen blogg där ja kan skriva o berätta allt konstigt ja gjort under mina dagar som ja gör ;)
Måste ju följa strömmen o skaffa en blogg som alla andra har gjort, så nu finns även denna Life Of Jonas tillgänglig också.

Börja ju inge bra iallefall, satt o skrev förut på samma som ja skriver nu o så råka ja klicka bort allt *suck*
Tydligen så heter ja ju Jonas, de e vad folk har sagt till mig att ja heter iallefall så ja får vell tro på det då ;)
Nee nu har ja skrivit icke vettigt tillräckligt mkt så nu ska ja fortsätta o göra om min blogg, verkar gå rätt okej faktiskt bara några problem men de löser ja vell så småningom men får väl duga så länge...
See ya later!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0