Tiden står still..

Igår  hände det inte så mycket, var o fika med några kompisar och Essa åkte till Skogen i eftermiddag o vart sur för att ja inte följde med upp, ja prioretera visst annat.. What ever.. ibland blir det så ingen ide o hänga upp sig på det.
Har varit hos syster och hämtat min bil som hon har lånat, ska byta katalysator i helgen kanske om ja har nån stanns o hålla till, vi får la se hur det blir.
Dagarna går så segt, eller så e det så att  man kanske tycker det för att man inte gör så mycket?

Just ja, Min käre Skåning kompis ringde idag, vi pratar typ var eller varannan dag ändå så, iaf så tyckte han att ja skulle försöka komma ner till Helsingborg nästa helg, men tror inte ja kan det. men iaf så skulle han o några kompisar till ta en tur o retur ( ett par kanske?) till helsingborg--->Helsingör. så då tyckte han att ja skulle följa med, vi får la se hur det blir med den saken, men hade varit roligt om ja kan :)


Idag så är jag hemma och Essa o Malin är i örebro, dem lånade min bil för det finns back på den iaf.
Börjar bli lite tråkigt o bara vara hemma, men så är det. man ska tydligen göra annat bara för att man har tid.
Men snart börjar det att åter gå till gamla vanliga, hoppas ja :D

Nej nu ska ja forsätta o läsa min bok, Den Vördade av David Eddings

Out and Over

Kommentarer
Postat av: soffie

har du inte hört talas om den jorangea färgen XD kram

2009-03-05 @ 10:09:01
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0