Back to normal

Det mesta har blivit som det ska vara, nästan allt är normalt igen ;D

Söndagen så var jag o älskling till gullspång o hälsa på Foffe och på kvällen åkte vi till Granbergsdal o hälsa på lite grann, annars så var det en rätt så slapp söndag. Men det behövde jag för jag var/är så stel i kroppen efter matchen.

Måndagen så var jag med svärfar o filmade trav på fornboda travbana i lindesberg, det var faktiskt skoj :)
lite av en utmaning för man har ju inte filmat så någon gång, men det gick bra, fick iaf med det som sprang på banan =P haha

Tisdagen består utav att städa o pyssla lite, har inte planerat något speciellt idag..
Nu ska ja gå o ta hand om tvätten, men vi hörs nog snart igen..

Out and Over people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0