Fredag Och PIP

Fredag o klockan är 13.30 o man pallra sig ner till Parken efter en tung natt av festande, bara för att få lyssna på LILLASYSTER som fått sämsta dåliga tid för att få spela utav alla band som kommer till Karlskoga.
Men det var väl värt att  titta o lyssna på dem
Med andra ord sagt så skulle då festandet ha börjat vid lunch men festandet ifrån torsdagen fortsatte in på fredagen.

Mycket festande på dessa två dagar som varit hittils o jag tror inte att de blir sämre Lördag kväll heller..
Annars så va de rätt så tomt på spel schemat me musik enligt mig men vi hade ju ELDKVARN, Hardcore superstar, Adam Tensta som också hjälpte till att fylla ut fredags kvällen, och med tanken på att Lillasyster våldgästa Hardcore superstars uppträdande så va de grymt.. hehe

Jag har lyckats att plocka hit min polare Tobbe ifrån söderhamn o vi har allt hittat på våra bus o påhitt, Man lever ju bara en gång varför inte ha kul undertiden =)

hehe

Denna bild får förgylla dagens uppdatering =) hehe


Kommentarer
Postat av: soffie

tack själva! =)

2008-08-03 @ 16:26:46
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa om jag hade ditt nummer... :P men jag va ju i karlskoga från söndag till måndag... så du missa mej.. :P

2008-08-05 @ 23:56:52
URL: http://falken89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0