Seg uppdatering, Nytt år,Nya händelser

börjar vell med o säga Gott nytt år fast 3 månder efter ;) bättre sent än aldrig ;)
2011 börjar bra fast med mycket jobbande o lite tid hemma, men det blir det ändring på ;)
Om jobbet då : fått "egen" lastbil, jag som har ansvaret för att den funkar o att det fixas det som ska i tid. får ha det så som ja själv vill ha det och kör åt bring (stockholm-oslo)
Rätt gött men blir borta många kvällar nätter i veckan dock :(

Annars då; jo en stor ny het för er som inte vet är att jag och älskling ska bli föräldrar för första gången och det ska bli så himla roligt och är väldigt mycket spännande :D:D
Tänk att få vara med från första andetaget till det att han/hon flyttar hemifrån och allt där emellan :D
Tänk att JAG ska bli PAPPA :D:D hehe så himla otroligt :D är så jälva glad :D tihi..

Det negativa är väl eller ja inte negativt så här i efterhand men kompisar som man har känt ifrån 5år eller mer tillbaka i tiden visar var vår vänskap är värt = Inte ett skit. bara för att man ska ha barn så är man värd noll för att de inte har eller ska ha barn?
fattar inte det men skönt att äntligen men ändå väldigt sorgligt att man har haft sånna kompisar som man tyckt är värda mycket för mig och så är jag värd inte ett skit för att jag bildar familj?
ska inte vänner ställa upp för varandra?? varför vart det så?? jag förstår inte alls..... kanske lika bra att jag inte gör det ;)

nej skriver nog snart igen ;)

out and over so long :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0