uppdaterat??

Många som tycker att de går segt för mig att skriva något här vilket det också har gjort, måste ju ha lite tid över att hinna göra det, men ska vell försöka göra ett försök att bli bättre på det   ;)
Det är lite tid och mkt saker som ska planeras in för att hinnas, men ja brukar ju kunna trolla lite då o då för att få det att funka..
Idag är det lördag o helg :D:D det är så oerhört skönt, Då jag jobbade ifrån 5.00 till 02.00 igår och
har bara 3 veckor kvar till semestern =D det ska bli riktigt skönt fast ja bara antagligen kommer att vara hemma, för efter semestern så kommer ja inte att gå tillbaka till mitt nuvarande jobba, ja sade upp mig i går fredags =D de kändes väldigt väldigt skönt :D
Idag är det tänkt att ja egentligen skulle ha åkt te västerås och power meet men hade ingen att åka med =( så då får ja hitta på något här hemm.. Någon som vill kolla på film?? känns som en bra dag o kolla på film o bara chilla ;)

Annars har det inte hänt så mkt, förra helgen var jag på Ludvika Festen, det var skoj, Lyssna på Noise o Pain =) Grymt bra båda..
 ska ringa o väcka en kompis nu o se vilket humör hon har..


bye bye


Kommentarer
Postat av: soffie

så dåligt humör va ja väl inte på =) ja va ju igång för sjutton =)



du, nu har ja länkat till dej, så nu gäller de o hållat uppdaterat här =)

krams

2008-07-05 @ 17:52:44
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0