Flytt igen..

Long Time no see.. japp de va ett tag sen ja gjorde något här men har haft annat för mig o inte orkat skriva så mkt ;)
Ska nu flytta igen, nån tycker nog att ja flyttar nog lite titt som tätt men det gör ja inte utan jag har inte bara slagit mig till ro ännu ;)
Har då träffat en så underbar tjej o de funkar verkligen mellan oss :D:D  Älskar verkligen henne<3
så nu har vi efter en viss lång tid "bott ihop" eller rättare sagt jag har varit där all min lediga tid då ja inte varit med vännerna ;) så sa vi att vi kanske skulle flytta ihop istället :) så nu blir de o packa ner de som ska med o de andra får vell vem som helst hämta om dem vill ha ;)

------------
Till något annat så när man skriver en kommentar så fyll gärna i vem de e ;) tog ett tag innan ja kom på vem de va som skrevit, men till slut så kom ja på det ;) de va min lilla upplysare på sågen som skrivt att hon jobbar em denna veck o allt som är rätt är hennes förtjänst men de som e fel e inte hennes fel... hehe.. men de vet vi ju båda två att så är de ju... eller inte =D hehe..

---------
Och ni andra som undrar om ja lever så kan ja bara säga att ja tror jag gör det för ja syns,hörs o kan röra vid saker som alla andra ;) hehe.. nej då, vet att ja inte har skrivit här så mkt o inte skrivit svar på alla kommentarer ja fått.. men ja lever allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0