Helgen i korthet..

Fredagen så fika ja först med risto på förmiddagen o sen så hjälpte ja honom o bära in ett kyl/frysskåp. Sen så mötte jag upp essa på stan så vi kunde åka upp till granbergsdal där vi var resten av dagen o kvällen. Fick träffa hennes faster o hennes gubbe och så vart det fläskfile o bearnersås o räkor för min del, dem andra åt sill, kräftor o räkor.. Det var trevligt :D Lördagen bestod av att gå upp kl 08.00 o göra sig iordning för Träningsmatchen emot Eskilstuna Sharks. Gick så där, tur att det var träningsmatch då vi inte var helt topp denna gång, men det var skoj o smälla ordentligen :D:D Essa o Casper kom o kolla på matchen, Casper tyckte det var kul :) efter så åt vi Pizza o glass, Casper sov över till söndagen. Söndagen börja med att jag o casper gick o köpte frukost och efter frukosten så gick vi hem med honom, Essa åkte upp till granbergsdal och jag har plockat lite här hemma o sovit igen lite, varit väldigt seg idag.. Imorgon Måndag så ska jag till karlstad på arbetsinterjuv, hoppas det går bra, det gör det nog ska ni se ;) sen så vet ja inte va ja ska göra mer. Risto ska med till karlstad så det kan hända en del;) haha annars så tycker ja att dagarna kan gå lite fortfare iaf :D ska nog kolla på film ikväll o somna tidigt :D Out and over people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0