Lätt som en plätt Bedtime Stories

Hittade en rätt okej dålig version av BEDTIME STORIES med Adam sandler i huvudrollen, riktigt bra komedi faktiskt.. Gilla den skarpt mycket =)


Tänk om man kunde berätta en godnatt saga o sen nästa dag så skulle något av det som var med i berättelsen slå in.. va skulle ni då berätta om? vad skulle man själv berätta om egentligen?

Jag har fått nån konstig sova länge mera syndorm, gick inte upp förrens 12 idag... Hur kan man sova 12h varje dag typ? helt konstigt tycker ja.. men iaf så har ja gjort och ätit pannkakor med jordgubbssylt o glass..Mums va de var gott =D
Är hemma själv ikväll, älsklingen åkte till skogen o ska sova där för hon ska ta hand om foffe imorgon bitti..
Ikväll blir de nog inte så mkt o göra, Mackan skulle komma hit på lite kaffe sen så får vell se va mer det blir ;)

Ja har ett litet problem här och hoppas att någon kanske kan hjälpa mig? har sett på flera bloggar hur dem har klipp ifrån Youtube där, och min fråga är ju självkart hur får man in det i sin blogg?? har försökt många gånger o oftast så har det bara blivit en länk till själva youtube eller så blir det bara text.. Någon som är snäll o kanske kan hjälpa mig med detta problem? snälla...

Out and Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0