Skriv nå vettigt..

Vart lite förvånad att jag var uppe vid 10 idag, tack vara älskling som ringde o väckte mig o ringde lite senare o kolla så ja var vaken o upp  ;) snäll hon är..
Börja med att ja åt frukost Youghert o Musslie (eller hur de stavas) sen så vart de lite städning o diskning.
Jag o Risto tog en fika på Mc, vilket inte är så ovanligt men vi börjar nog bli kaffe stammisar där nu istället för Statoil som vi vart heders stammisar på..
haha... illa då personalen vet vad man ska ha... haha

Sen så våldgästa vi Greek en stund, spela lite xbox o drack mer kaffe o snacka skit som vanligt..
När ja kom hem så var cissi,micke,carro och älsklingen hemma o fika så då vart man lite mer social..
Tur att man får vara det också ibland så man inte blir helt osocial med folk =)

Imorgon så får vi se vad som händer, ska vell försöka ta mig upp i tid och hitta på något vettigt.
Lite irreterande är ju att ja inte kan komma vart ja vill.. men har ju börja vänjt mig nu att de finns andra sätt..
Nej snart blir det väl att ta sig till sängen o försöka sova lite, sömn behöver man annars så blir man trött dagen efter..
Visst låter det lite klokt va?

***********
Skönt det skulle vara nu att få komma till solen o inte vara i denna snö o kyla.. Längtar då man kan ta semester o åka iväg
1vecka eller mer till solen o bara steka i solen o götta sig =)
Men vi får la se vad som händer fram över, kanske kanske inte blir det så.

Har kommit på vad ja vill tatuera för något nu också, hittat två st som ja gärna vill göra.
 
(Denna på vänstra axel tänkte jag)
                      Och 
3 vita drakar
(Denna på högra bröstet eller högra axeln)


Ska försöka att göra det i år någon gång, har ju lite tid på mig iaf =)

Nee nu ska ja vell logga av o sova lite o försöka komma på nå vettigt o skriva i denna blogg..

See Ya Later...

Out and Over

Kommentarer
Postat av: soffie

visst skulle de va skönt att bara åka bort! usch, ja vill inte ha vinter längre!



den övre draken där älskar ja! vet att jag har haft den sparad på datorn för jättelängesen när jag kom på att jag skulle lära mig rita drakar (som gick sådär kan ja ju medge hihi)

go for it, blir skitsnyggt!



ha de bra kompis!

2009-02-17 @ 13:30:33
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: soffie

haha, hon kommer allt finnas kvar, hon försvinner aldrig =)

kram

2009-02-18 @ 12:27:44
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: anna

Tackar tackar grabben! Känns gött nu när man har rätt till halva förmögenheten! eller vänta nu.. han har ju bara skulder.. fan också.....

2009-02-18 @ 21:59:31
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: anna

du har blivit utmanad. Läs mer i min blogg

2009-02-18 @ 22:23:52
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0