Long time no see

ja vet att det var länge sen ja skrev nåe här men inte haft tid typ, säger det det låter bra iaf :P

vad har då jag gjort på sistone?
har spelat en match emot carlstad och vi vann faktiskt :D:D det var gött gött
och så har man jobbat en hel del.

Sol o värme
ja det har vi, skönt tycker jag när man inte jobbar, blir så fruktansvärt varmt :P
har badat för första gången för iår också, i lördags de va härligt :P

har konstaterat att man inte hinner med så mkt som man vill när man jobbar o många jobbar eller har semester.
men man får vell kanske börja planera lite, det har ju aldrig varit min starka sida direkt.
men man får la göra ett försök ;)
 
annars så gör man inte så mkt mer än jobbar o försöker klara av värmen och tränar.
vet inte va ja ska skriva?

Kära vänner, kanske dax att smalas för en grillkväll någon helg o ha de skoj? va tycker ni??

nee nu är det förvarmt för att skriva mer, nu ska ja äta glass o svalka mig :D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0