Onsdag

©HejsanSvejsan®

Jag kollar nu på klockan när ja vakna till och låg o försökte somna om men det gick inte.. ja tänkte bara en sak.. Jag KAN INTE GÅ UPP NU.. DET ÄR FÖR TIDIGT.. men men inte kunde ja sova så ja gick upp idag o satte på kaffe och sen så tyckte ja att ja kan uppdatera lite här i bloggen en onsdag klockan 07.00.. wow va? inte igår ja gick upp o var klar vaken vid sju iaf..
men men idag då va händer, ingen anning.. inte ett skvatt?? hmm.. igår då? jo igår så var vi i granbergsdal och ja plocka ur V40n lite och älsklingen höll till i stallet..
och på kvällen vart det lite kvällskaffe med mackan och malin.

I helgen så var jag,Mackan,hubbe och mats hos hubbe o käka lite mat o drack lite öl (jag drack bara öl) och de andra drack de mesta.. men ja vart nog lika full som dem till slutet av kvällen.
och söndagen så låg ja dö i sängen med en kebabrulle och godis o kolla på film/tv.

nej nu är mitt kaffe klart så ja ska gå o ta mig en eller två koppar nu  ;P
skriver lite mer senare idag eller i kväll ;)

****************
15h senare
Japp jag är fortfarande vaken
Morgonen började lite halv tungt efter så ja gått upp vid 7.
Hjälpte Risto att slipa vägg i deras nu hus, var lite skoj och så hade man ju lite att göra.
Sen så dammsug jag lägenheten och älsklingen hade gjort god mat :D
Nu ska ja ta en dusch o hoppa i sängen är lite trött.


tjingellinge

Out and Over™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0