Sommar o Sol

Ja äntligen har sommaren, solen och värmen kommit fram, har haft typ 25grader varmt varje dag som jag jobbet under denna vecka ;) det är så gött att vi äntligen fått den där värmen som man ville ha i januari ;)
så nu ska man passa på o bada o sola innan solen är borta igen, själv ska jag sätta mig inomhus med haLsduk och mössa o varma kläder för jag har blivit dunder förkyld, ringer i öronen nästan, känns som om hjärnan rinner ur öron o näsa, har ont i halsen o kan knappt svälja, en sån där dunder förkylning som är imun emot det mesta av allt som man äter för att bli frisk.
konstigt nog så kan man bli förkyld på sommaren också, man går aldrig säker tydligen...

Annars så har det inte hänt så mycket på sistone, har jobbat o jobbat o umgåtts med älskling när jag varit ledig.
NU är det midsommar o jag börjar inte förrens på söndag men skulle ha åkt ner te skåningen andre o hälsat på under helgen,men blir nog uppskjutet ett tag till tror ja.. inte bestämt mig ännu.

Men blir jag hemma så ska jag nog se till att det blir grillat o lite spela o skoj på kvällen ;) någon som vill vara med? hihi :P

NU ska jag ta hand om våran tvätt korg och gå en runda med tvättstugan o allt som tillhör en sådant ställe i hyreshus.

Out and over :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0