I brist på annat o skriva ;)

Torsdagen så jobbade jag i Degerfors, och har kommit fram till att det inte finns så mkt i degerfors o titta på då jag åkte igenom deras samhäll 14 gånger under dagen.. men det var skönt o börja jobba ;)
På kvällen blev det träna o sen sova.

Fredagen,
Dagen börja med att jag gick upp kl 03.30 för jag skulle börja jobba vid fem o få ordning på allt innan ja börja, var te sthlm och e-tuna, sthlm är ju inte så jävla kul o köra i men det går rätt bra faktiskt ;) haha
På kvällen blev det o ladda inför matchen på lördagen.

Lördagen:
Match Dag emot skövde Dukes, vi hade några skadade innan matchen så vi visste att det skulle bli en tuff match för oss men även för Skövde, alla var super taggade efter förlusten emot Carlstad förra helgen,
Matchen slutade 25-14 till KARLSKOGA CHARLESWOOD WOLVES :D:D:D Första vinsten för denna säsongen :D:D
Grymt kul o spela när alla har roligt o det går så jävla bra :)

Kommentarer
Postat av: Soffie

var det där sarkasm som luktade?? :-P

2009-05-16 @ 20:01:30
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: älskling

halllåå de är 2/6 nu.... dax o blogga kankse // Kyss

2009-06-02 @ 16:01:50
Postat av: soffie

glöm de!!! it's my preeeeecius!!! :-P

2009-07-01 @ 21:41:32
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0