Skåningen var här..

Japp o fredag var det o då kom min kompis skåningen Andre hit o hälsa på, fredagen vart att vi först käk kina mat o sen så börja jag o Andre o dricka lite långasamt tills vi då slutligen gick ut först på woodys o sen wickan.. vi hade det riktigt skoj :) men tyvärr så var skåningen tvungen o åka hem idag lördag men det kommer ju fler gånger som vi kan träffas igen ;) Lördag kväll så var jag o essa till millan o tobbe, jag o essa grill några burgare och sen så vart det poker med tobbe o hans poker kompisar, första omgången vart ja 5a och då hade ja gått all in på 3gånger o klarat mig 3 av 4 ggr. Andra omgången så gick jag all in 7gånger och gick segrande ur alla samtliga o vann potten :D:D WWWiiiii :D så nu är jag glad för ja vann en poker omgång :D:D nee nu blir det att sova.. natti natti alla.. See ya next time people over and out

Kommentarer
Postat av: essa

du bloggar dåligt :)kyss

2009-05-06 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0