December månad o snart jul..

jo jag har varit lite lat och inte skrivit något här fast har inte haft så mkt tid eller ork för den delen..
skrev sist i juli eller juni tror jag och nu är det snart julafton.. tiden går verkligen fort ;)
har jobbat sen juni då jag kom tillbaka ifrån sjukskrivningen, det har rullat på hela sommaren o hösten.
har faktiskt fått ledigt de få dagarna jag har behövt vara ledig så det är ju skönt ;) men nu är det december och snart jul och sen är det januari, då blir det lite mer o göra eller kanske bara lugnt o skönt :P hehe
vi åker förhoppningsvis på solsemester i januari, vi är lite kalla o har inte bokat ännu :P kan ju inte planera allt hela tiden ;) hehe

vi får se om vi kommer iväg eller inte, vore skönt men om vi inte kommer iväg till spanien så blir det nog lite komma bort tid ändå för då åker vi nog till något fint hotell o myser :D
vore så skönt o få komma bort o koppla av ifrån jobbet o bryta av vardagen ;)
varit mkt på jobbet nu men ska bli skönt o få lite semester ;)

måste ta o städa lite idag här hemma börjar blir lite smått stökigt ;) haha så jag ska ta o piffa upp lite här hemma innan jag ska iväg o jobba igen, enda lediga hela dagen i helgen blir lördag o då är det fullt program, julklappar ska slås in o inköpas de sista o sånt, för sen jobbar ja från söndag till torsdag o fredag är det julafton..

annars så för övrigt så är allt bara bra bra :D
ska snart iväg o hämta älskling ifrån jobbet o spendera lite tid med henne också innan jobbet..
blev mkt nu att göra innan jobbet, får se vad som hinns med idag ;)

take it easy every one ;)

Out and Over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0