Lite kortfattat uppdatering..

Hejsan alla tåliga läsare.
Jag har då inte hunnit med o uppdatera sen innan jul så börjar vell där någonstanns iaf ;)

Innan jul så fick jag åka på en lång tur med jobbet, började i Kristinehamn och körde upp till Trondheim i norra norge där jag fick bekanta mig med trondheim och sen åka till Röros och lasta kontorsstolar till England :P
Tog mig igenom smala vägar och mycket mycket snöiga vägar o snö stormar tills jag kom fram till Göteborg där jag fick vänta in på att åka på färjan som skulle ta mig till Tilbury utanför London.
Åkte av färjan och försökte lära mig att köra på fel sida av vägen, engelsmän måste vara tokiga som kör på vänstersida, men men peppar ta i trä så klara jag att kör på fel sida av vägen ända ner till Plymouth där jag lossa alla 300-400 kontorsstolar och vände sakta men säkert upp till tilbury igen.
hela resan var spännande och extremt rolig att göra och mycket mycket intressant o lärorikt :D
Det bästa ja gjort i arbetslivet tror jag :P

Jag kom hem två dagar innan jul och var tvungen att bege mig ut på stan bland alla andra som inte handlat klart sina julklappar, lyckades till slut att hitta något till alla ;)
Fick några julklappar själv också, fick en klocka av älskling och svärföräldrarna som ja ville ha :D TACK!

PÅ ny år så var vi i skogen o fira med svärföräldrarna med spel o lite sprit ;)
sen åkte jag o älskling till teneriffa den 2januari en vecka för att ta det lugnt o slappa :P
För första gången på 24år så hade jag en Solig och varm födelsedag, hade mellan 20-30 grader varmt :P haha aldrig haft det förut :P

Vi kom hem på söndagen och jag som vanligt kasta mig in i lastbilen och drog till norge ;) måste ju tjäna in de slantarna man la ut på semestern :P haha

Och så var man då typ framme tills idag, det är väldigt kallt o snöigt här, I dont like it at all..
vill ha sommar o värme igen :P
Jag jobbar mycket och trivs väldigt väldigt bra på nya åkeriet, bra kollegor och en super chef :P
annars så händer det inte så mkt, har fått något slag av ryggskott så ja har ischas eller nå sånt nu, det gör ont som fan ibland och jävligt onödigt enligt mig, känner sig som en pensionär ibland..

Lägger upp lite bilder ifrån semestern ;)

på teneriffaPanorama


Jätte sköldpadda, riktigt stor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0