bara massa...

Det var väl detta som bara gått o väntat i flera dagarna nu och till slut så kom det.
får väl se hur det kommer o gå.
Det som sker är nog det som är bäst.
just i sånna här tillfällen som jag bara vill gräva ner mig i en massa arbete och inte behöva fundera över det på ett tag men nu kan jag ju inte göra det för jag har ju fått denna skit som kallas diskbråck och det är jävligt pissigt. Är så jävla trött på att ha diskbråcket överhuvudtaget och inte lättare blir det tydligen.

Är lättirreterad just nu kanske beror det på diskbråck eller att jag är jämnt hemma nu eller nått annat, inte fan vet ja men så är det iaf, eller så känns det som.
men men, inte lätt när det är som det är.

Det blir som det blir iaf, och hur det blir det vete fan själv just nu.
bara o försöka se positivt framåt om det nu går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0