December månad o snart JUL

Snart är det jul och jag har inte skrivit ett enda dugg på 5 månader, men har inte riktigt hunnit med mellan jobbet o hemma.
Benjamin han växer så det knakar o fullt upp med o kolla nya saker o hitta på nya ljud o ska hela tiden busas :P
hehe han är för go :D

iaf så är det snart jul o då ska ju massa saker ske, man ska handla julklappar o mat o man ska klä granen och det ska göras massa mer.
snö finns det ju inte så gott om men lite iaf det räcker tycker jag.
är inte rikitgt på jul humör just nu.

till mig kom tomten tidigt eller tror nog det var grinchen som kom med denna "present".
det var ju ett tag sen jag låg på sjukhus för diskbråk men nu är det så att just nu ligger jag i en sjukhus säng o skriver och har antagligen diskbråk igen.
för en vecka sen så hade ja så ont att ja knappt kunde röra mig och har gjort ett par vändor i telefon med vårdcentral o ortoped klinken o varit på akuten två gånger och efter en vecka med massa tjafs o tjat o möda o besvär så vart ja då nu inlagd på ortoped mott.
Hoppas att dem gör något snart för vill gärna veta om jag har diskbråk eller ej. ont har ja iaf, värre än förra gången.

men men grisar ska väl inte ha rolilgt brukar min farfar säga ;)

Benjamin mår iaf bra och busar på som vanligt med mamma essa.
Benjamin och morfar hade tittat ut en jul gran som vi skulle ha i jul och idag då dem skulle titta till den igen så har någon stulit granen, stulit o stulit kanske inte är rätt ord för den stod ju i skogen som ingen typ äger.. en iaf morfar sa att det var ju benjamins julgran o man kan faktiskt inte stjäla den men tyvärr nog så har någon gjort det..
Det är ju benjamins första jul så han borde ju få ha en egen gran dessutom ;) morfar o benjamin skulle ut o leta efter en ny gran i morgon, hoppas dem hittar en lika fin om inte finare :D

Nej ska återvända till mitt tråk i sjukhus sängen o försöka få mindre smärta ;)
 God jul  på er så länge så får vi se vad som sker :)

out and over hospitalet.


ett par timmar gammal :D
sonen min;)
så söt så :D

ååå en kamera, måste se söt ut :D
ååå en kamera, måste få va med på bilden :D

Trackback
RSS 2.0